tirsdag 17. november 2009

Mobilbilder...

Fikk ikke med meg kamera da vi var på søndagsturen vår sist... Og dette bildet kunne jo vært bra,men med en middels dårlig mobil blir det dessverre sånn... Lillegutt var imidlertid meget fornøyd, han fikk hoppe i alle vannpyttene på veien :-)



Storebror eeeelsker å klatre i trær og er kjempeflink!!

Storebror og tante fikser lunsj på bålet; chilipølser i lompe og grove pannekaker til dessert! Maten smaker virkelig nydelig på tur!

Min største gutt og mine flotte tantebarn!! :-)


Denne helgen har vi virkelig koset oss! Jeg og gullguttene.(manglet mannen da, han hadde jobbehelg) Vi har vært skikkelig sosiale, hatt det utrolig hyggelig hele helgen! Denne lampen er min søsters "juvel", er den ikke fantastisk?? Nydelig, spør du meg! Hele huset hennes er flott, lyst og lekkert! ;-)
(beklager dårlig bildekvalitet) Takk mamma og pappa for en flott søndag, koselig tur og nydelig middag! Takk søs for dessert og kaffe som "toppet" vår koselig-sosiale- perfekte helg! ;-)

Ha en flott uke alle sammen!

1 kommentar:

  1. Synes bildene var fine jeg :o) En veldig fin tur formidler de ihvertfall!

    Ha en super onsdag!

    SvarSlett