fredag 27. november 2009

Gutterom...

Har ikke vist dere noen bilder fra barnas soverom enda... Ikke så spesielle de, ikke så koselige som mange av de barnerommene jeg ser rundt forbi, men jeg ønsker ikke å ha det så "søtt". Eldstemann har hvitt rom med en kontrastvegg i grønn. Lillegutt har hvitt rom. Detaljer i turkis og grønt går igjen hos begge. Gardinene er stripete liftgardiner i blått, lime og turkis. Litt "røffe" synes jeg og man trenger ikke bytte dem ut etter noen få år fordi de er barnslige! ;-)


Eldstemann sitt rom. Har bare tatt bilder av den ene siden av rommet... Den andre siden er full av leker og "rot" ;-)... Mangler dessverre litt oppbevaringsplass på begge barnerommene, må få inn noen skap eller kommoder.




Lillegutt ønsker velkommen til rommet sitt ;-) Også her har vi "juksa" litt, med å unnlate å ta bilde av hele rommet med dets rot og "kaos". Guttene er flinke til å leke og rote, men ikke fullt så flinke til å rydde opp etterpå ;-)

2 kommentarer:

  1. Hei Karina:)
    Takk for kommentar på bloggen min:) Jeg har faktisk sjekka ut bloggen din før jeg, men det var koselig med en reprise:)Nå legger jeg meg til som følger:)Flott gutterom:)Liker spesielt godt liftgardinene:)
    klem

    SvarSlett
  2. Hei!
    Kom over bloggen din via NiB, og gutterommet deres er temmelig lik våres gutterom. Med hvite skråtak, kontrastvegg i lys lime, og vi har brukt lime og turkis i andre gjenstander.
    Morsomt... Flotte liftgardiner forresten.
    Ha en fortsatt god helg!
    Liv Johanne

    SvarSlett