mandag 23. november 2009

Kom med tips!!

Har ikke fått gjort så mye i huset i det siste, verken rengjøring eller "styling", ikke det at jeg mangler inspirasjon, for det finner jeg nok av hos andre flotte bloggere!! - Men jeg har liksom gått meg litt fast, stoppet litt opp, drømmer om så mye, men vet at ikke alt er gjort på en dag. Har blandt annet oppussingsprosjekter som "står på vent" og det har jeg lyst til å begynne på NÅ!! Men, det må bare vente, økonomi og mangel på fritid setter en stopper for det... :-)
Stuene mine trenger sårt en oppgradering!! Se her og kom gjerne med en kommentar, tips og ideer!



Gulvene skal males hvite! Veggene skal få ny farge! Skal jeg male skjenken hvit??? har et skap i samme serie, det er oljet eik og er egentlig ganske nytt, men har så lyst på hvite møbler...



Taklampen skal erstattes med en lekker lysekrone, stolene skal få hvite trekk, men bordet er jeg så glad i at jeg tror det får bli som det er (oljet eik)...



Får ønske meg hvite stoltrekk til bursdagen. Ser at det hadde gjort seg! :-)



Ny sofa! Trengs! denne er min manns ungkars-sofa! Men den har funket veldig fint med klissete barnefingre i hus... ;-)

Jeg blir hoppende glad om noen vil kommentere litt... Kom med dine synspunkter ;-)

Ha en fin kveld!!

3 kommentarer:

  1. Hei! Så koselig blogg du har :)
    Klikket innom her via NIB fordi du er en navnesøster ;) Og det var jo bra, for her likte jeg meg!

    Legger meg til som følger!
    Ha en fin uke.

    Karina

    SvarSlett
  2. Hei
    Kom over bloggen din på NIB. Flott blogg du har :o) Jeg elsker hvit, masse lyse farger... og hvite gulv er bare lekkert. Har selv malt gulvet mitt i denne fargen. Syns skjenken, skapet og spisestuen din er veldig fin og lys eik er veldig tidløs og vakker mot alt det hvite. Men det er min mening :o) Ønsker deg er fortsatt fin kveld. Klem fra Mette

    SvarSlett
  3. Jeg synes faktisk at du har det fint sånn det er også. Hvorfor male de nydelige gulvene dine hvite?? "Alle" her inne maler jo alt hvitt, utrolig kjedelig.

    SvarSlett