søndag 29. november 2009

Et lys for glede!

 Jeg kom endelig i mål med å gjøre ferdig mitt lille "advent-pynte-prosjekt" :-)

Jeg og lillegutt har vært alene i helga, og vi skulle egentlig ordne en hel masse ting og tang... Men vi har bare somla rundt og storkoset oss!

Vi fikk oss en skogstur og plukket med oss litt kvist og granbar. Hadde en plan ang adventsstaken i år, men den ble veldig enkel.






Har brukt et firkantet zinkfat, pyntet med granbar, hvite/sorte kubbelys, et rådyrgevir, et fjærhjerte og etiketter med tall. (skulle hatt zinktall, men fant ikke...)

Har ikke tent lyset på bildet, skikkelig "tabbe"... :-) he-he...
Jeg tenner det nå, og synker ned i godstolen min! ;-)

"Nå tenner vi det første lys
vi tenner det for glede
Det står og skinner for
seg selv
og oss som er tilstede
Nå tenner vi det første lys
Vi tenner det for glede"
                                    


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar