torsdag 5. november 2009

Engler i sneen...

I dag falt den første snøen denne sesongen. Eldstemann som fortsatt er hjemme fra skolen på 4. dagen, ble i ekstase da han så ut vinduet...Han ville så gjerne ut å leke og lage engler i snøen. Jeg måtte prøve å forklare han at han er syk og at det  kanskje ikke er så lurt å ut å rulle seg i det våte tynne laget med snø som har lagt seg... Men, stakkars, han var full av energi og fantasi og ville så gjerne ut en tur. Vi kom fram til at litt frisk luft ikke kunne gjøre noe skade... ;-) En fornøyd gutt var rask til å finne fram ullundertøy, dress og lue.. Og ut løp han. Han banket på verandadøren etter en liten stund og sa "mamma,nå må du se, jeg lager en engel i snøen til deg"... Det smeltet mitt mammahjerte og jeg måtte løpe inn etter kamera ;-)
engelen min <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar