søndag 10. juli 2011

Den femte...





...hylla er på plass!
Den femte sebra hyllen er endelig i hus,
og snille mannen har montert den på veggen.



Nå ble det "riktig" ;-) Veggen er ganske stor og 4 hyller så litt rart ut.
Nå er det levlig fram til vi skal pusse opp stuene.
Men det blir leeenge til, først er det prosjekt utendørs,
samt å bygge på huset...



Avlastningsbordet "hemnes" fra ikea er nytt.
Skal ha sofabord i samme, men det var selvfølgelig utsolgt
da jeg skulle bort å  ha det...



Gradvis bytter jeg ut møblene til hvite møbler...
Har jo hatt det meste i oljet eik,
men liker veldig godt de hvite tingene.
Men fremdeles er alle møblene i spisestuen i oljet eik.



Litt usikker på hva jeg skal gjøre med de.
Male eller selge?
Spisebordet blir nok som det er, det er jeg veldig glad i.
En stilmix fungerer fint for meg altså ;-)



Viser en liten bukett plukket av søte små barnehender...
Det kommer stadig nye blomster i hus,
enten med veldig korte eller veldig lange stilker ;-)

GOD SØNDAG!


3 kommentarer:

  1. Wow, de hyllene var utrolig kule. Det var veldig fint med 5 stykker. Kjempefine ting inni hyllene også :-) Jeg liker godt hvite møbler, men har fortsatt endel i bjørk som skal byttes ut etterhvert. Synes spisebordet ditt var kjempefint så det må du beholde som det er.

    Guttene og jeg er på hyttetur hos min pappa. Det har regnet fra vi kom på fredag, men i morgen er det meldt finvær (håper vi).

    Ha en fin uke!

    Klem
    Anett

    SvarSlett
  2. Hei, jeg lurte på hvilken skruer du har brukt. Finner ikke noen som har lite nok hode til festene....

    SvarSlett
  3. Hvor har du kjøpt de hyllene?

    SvarSlett