onsdag 18. november 2009

"Førjulsmodus"



                                   
Bildene er fra julen i fjor hjemme hos meg. Det gikk i rosa,sølv og hvitt...
Tror det faller på det også i år!
Jeg elsker farger og er ekstra svak for rosa! :-)
Merker at det nærmer seg advent, har begynt å forberede årets høytid.
Jeg er et "listemenneske", må skrive ned alt av planer, ønsker og tanker... I dag har jeg skrevet ønskeliste for meg selv og 2 åringen samt planlagt litt for julens begivenheter.
 I år feirer vi julen i stuen vår med mine foreldre og søsken, gleder meg såååå ;-)
Synes det er utrolig gøy å stelle til fest, dekke bordet og pynte, lage mat og alt som hører med.
Er virkelig i "førjulsmodus", sitter å blogger hver kveld og "suger" til meg inspirasjon, det er så mange fantastiske blogger å hente inspirasjon, tips og ideer fra!!

Stå på alle der ute i "blogglandia"

Ønsker meg inderlig en lysekrone til spisestuen, men må nok vente til vi har pusset opp... Men i mellom tiden er det lov å drømme...



bilder fra lysbutikken.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar