tirsdag 30. mars 2010

Houston del 1


Tenkte jeg ville vise litt bilder fra turen vi hadde.
 Vi var i Houston,Texas. Der besøkte vi noen norske venner som for tiden bor der.
 De bor i et stort hus med tilhørende basseng i bakgården.
Huset ligger i et villastrøk der stilen på husene er ganske like utvendig,
med noe variasjon innvendig. 
"Typisk Amerikansk" definerer jeg det som... :-)

Store rom, høyt under taket, og alle soverommene har egne bad.
Åpen kjøkkenløsning og stor spisestue i nær tilknytning.


Her er gangen,trappen og loftstuen...


 Sjekk den stilige stolen! Og vakre detaljer i sølv!


Master bedroom & bath... Lekkert og romantisk!


 Bakgården "by night"... Skikkelig stemningsfullt :-) Deilig å sitte her både dag og kveldstid!
Utenom å kose oss i dette herlige hjemmet, har vi kjørt litt rundt i Housten og sett og opplevd litt av hvert.
Tenkte jeg ville vise dere det i del 2...


1 kommentar:

  1. Hey.....er noe kjent med bildene over....:-)
    Litt stusselig med døde palmer i back yarden, etter Houstons hardeste vinter på 20 år.
    Vi hadde det kjempe hyggelig og jeg kan med hånden på <3 si at dere er noen skjønne mennesker og det er det sikkert flere enn meg som er enig i.
    Klem Elisabeth <3

    SvarSlett