onsdag 3. mars 2010

Oh happy day!


Sånn ser det ut på min veranda i dag... Masse snø og MASSE sol!!! :-)
Det drypper fra takene og fuglene synger...
Jeg lufter godt ut og banker sofaputer, skrubber gulv og vasker vinduer...
Nesten litt synd å være inne på en dag som denne, men nå MÅTTE det gjøres noe i huset her!

P3 synger ut på full guffe fra bose`n, det er jo nesten gøy å vaske hus...EHHH, ihvert fall er det gøy etterpå! 

 
Fikk dette søte fatet av min lillebror i forsinket bursdagsgave, synes det var veldig koselig!!! (det er fra kremmerhuset)
Lillebror som til vanlig bor i Bergen, er hjemme på vinterferie og i ettermiddag skal vi ned til mine foreldre å spise middag hele familien, koselig!! :-)

Har hatt en deilig dag, til tross for full rengjøring av huset...
En fryd etterpå, og deilig å skulle bort til middag,
så slipper vi å grise til med en gang... *He-he*

Ha en fortsatt fin onsdag!

2 kommentarer:

  1. Deilig å få tatt et skikkelig skippertak avogtil, jeg trenger det her hjemme også *smiler*
    Deilig følelse etterpå:)
    Nydelig fat du hadde fått av Lillebror.
    ønsker deg en fin kveld.

    SvarSlett
  2. Takk for en koselig kommentar inne hos meg;o)
    Det er alltid moro å komme over nye blogger, og din var riktig så fin;o)
    Håper våren er kommet, men tror egentlig ikke på det;o/
    Klem
    Linda;O)

    SvarSlett