søndag 4. april 2010

Houston del 2

Tenkte jeg ville viser dere noen få bilder til fra vårt opphold i Houston.
Vi fikk oppleve mye og jeg kommer til å leve på minnene og opplevelsene en stund...
Beklager visst det er litt kjedelig for mange dere,
men det er mange familiemedlemmer og venner som er nysgjerrige på hvordan vi har hatt det ;-)

Vi var her på rodeo og konsert i en arena som hadde plass til 70.000 personer...!
Det var helt enormt!
Og jeg og mannen gikk med cowboyhatt en hel kveld, og følte oss helt normale :-)
Vi var jo i Texas! ;-)


Vi hadde en road trip og kjørte til en by som heter San Antonio.
Her er det "elver" under gatenivå hvor man kan gå langs, sitte på kafe`, eller ta en guidet båttur.
Det var veldig spesielt og fint!


Da vi var på kjøretur, stoppet vi innom blandt annet et lite sted som heter Gruene.
Her var det mange sjarmerende gamle hus.
I dette huset var det gave og interiørbutikk med utrolig mye gøy å se.
Og jeg likte spesielt møblene her, bare se på det fine rosa bordet ;-)
Det var noe ganske annerledes enn IKEA og pottery barn...

Et enormt mangfold er det i USA, og alt ER virkelig stooort "over there"!!

Håper dere har hatt en fin påske alle sammen!
Jeg gleder meg til hverdagen igjen etter en flott og laaang ferie.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar