fredag 9. april 2010

Helgekos!

Da var helgen over oss igjen, skal si tiden går fort nå...
Vi har hatt en deilig dag her på sørlandet, med nydelig vårvær!
Helgen skal også bli strålende ifølge meteorologene*jippi!*
Kjenner energien kommer sigende...
En fantastisk tid framover nå, jeg elsker våren!
Jeg har fått ryddet unna litt vintertøy og sko og funnet fram joggesko og tynne bommuldsluer til guttene.
Har også ryddet litt i huset ellers, tatt bort tykke pledd, duker og saueskinn fra stua.
Føler for å ta bort "støvsamlere" nå når det går mot sommer...
Bare en sånn "ting" jeg har fått for meg... *smiler*


I kveld har min mann og jeg koset oss med en god flaske rødvin og litt ost og kjeks.
Så deilig å synke ned i sofaen på en rolig fredagskveld og bare nyte...
Og det ser ut til at resten av helgen også blir rolig og koselig :-)
Vi har ingen store planer, annet enn å være sammen!
(og få ryddet litt på utsiden...)
Søndag starter vi grillsesongen for alvor sammen med familien,
alltid koselig å være sammen med de nære og kjære!!

Ha en deilig helg alle sammen!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar