torsdag 7. januar 2010

Nye knotter...

 Har bestemt meg for å male eikemøblene mine... Men jeg venter til vi skal pusse opp stuene. Mens jeg venter kan jeg jo gjøre det litt bedre... Det gjorde jeg ved å bytte knotter :-)
Synes skapet fikk et helt annet uttrykk med en gang, tenk bare hvor lekkert det blir med disse knottene på et hvitt skap...!! ;-)






sånne knotter var det før:




I dag har jeg og guttene tatt svineinfluensavaksine, så nå bør vi klare å holde oss "influensafrie" denne sesongen... :-)
Etterpå var vi på middagsbesøk hos mine foreldre, alltid koselig og alltid deilig mat!
Fikk med meg treningstips og treningsopplegg fra min lillebror, han studerer idrett og kom med "ekspertråd"... Jeg trenger virkelig det nå, når jeg skal trene meg opp til å klare å gjennomføre halvmaraton!
Gleder meg til å komme igang..*kremt* ;-)
Joda, nå er det bare å brette opp armene, og kaste seg uti det!

;-)  Send over litt motivasjon og viljestyrke,takk...!!
;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar