søndag 10. januar 2010

Ny uke, nye muligheter!

Jeg og guttene (ikke mannen som jobber) har i dag hatt en koselig dag utendørs. Skolegutten har gått på ski og bada i stamp, og vi har grillet pølser på bål og koset oss med nystekte vafler... En perfekt søndag for oss! Vi har vært sammen med min familie, avslappende og koselig som alltid :-)
Har dessverre ingen bilder fra i dag for jeg glemte kamera...

Nå i kveldstimene sitter jeg å planlegger uken, som jeg pleier søndagskveld. Synes det er godt å ha litt oversikt over hva som skal skje og hva vi skal ha til middag, føler hverdagen "glir" lettere da.;-) Jeg begynner også på mitt "kom-i-form-bygg-meg-opp-til-halvmaraton-i september" prosjekt.... *smiler*
Det kan bli veldig spennende og jeg "grugleder" meg!! :-)

Her kommer min middagsmeny for den kommende uke:

MENY UKE 2
Mandag: Wok m/ strimlet svinekjøtt og sweet chili
Tirsdag: Kjøttpudding av kalkun m/ gratinert brokkoli
Onsdag: Kremet pasta m/ laks
Torsdag: Ovsbakte rotgrønnsaker m/ grilla kyllinglår
Fredag: "cowboymat" (omelett,bacon,båtpoteter,tomatbønner)
Lørdag: Reinsdyrfilet (tilbehør ikke bestemt enda...)
Søndag: Ribbe m/ hj.laget surkål (er ikke lei ribbe, fikk faktisk ikke spist det i julen... ;-))




Jeg skal ha "bloggefri uke" den kommende uka, hvis jeg klarer det da... ;-) Kommer nok innom flere av dere, men det blir ikke nye innlegg fra meg...

Ha ei god uke alle sammen!! :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar