tirsdag 15. desember 2009

"Listefreak"


I dag har jeg skrevet mer detljer på listene mine.. Skriver alt mulig, huskelister, gavelister, handlelister, mat i julen lister, menylister, kakebakelister...you name it ;-)
Alt som skal handles, spises eller gis bort kommer ned på en liste. Må le litt av meg selv, er nesten litt "listefreak" :-) he-he.
Men nå begynner tiden å løpe fra meg, har masse å ordne... Skal bake, handle julegaver, pynte hus, være med på juleavslutning, jobbe, gjøre matinnkjøp...... osv,osv,osv...
Men det er ikke noe nytt at jeg er sent ute med ting, jeg jobber nemlig "best under press"... He-he :-)



Elsker engler, nå må jeg finne fram juleenglene mine. Dette kremmerhuset med englemotiv, fikk jeg av ei søt venninne i fjor.

I morgen er den store gjøre dagen, da skal "listefreaken" se om hun får noe fornuftig ut av alt som er skrevet ned... Har fri onsdager, så det er min "gjøre- dag". (mellom 9 og 13.. Skolegutten kommer hjem da :-))




Jeg elsker blomster også, så jeg må få noen nye inn i varmen, det er mange potter som venter på å bli fylt opp...
Dessverre fant vi ut at skolegutten ikke tålte svibler som jeg er veldig glad i...så da må jeg finne på noe annet.
Hvilke juleblomst er din favoritt??
Kom gjerne med kommentar!

Ha en god natt! :-)

1 kommentar:

  1. Hei!
    Smart med lister, og det gjør livet litt enklere...
    Sviblene synes jeg er en fin juleblomst, særlig de hvite, elles så er den hvite julestjerna også veldig fin!!
    klem

    SvarSlett