søndag 27. desember 2009

Fortsatt god jul!!

 Vi har hatt noen deilige juledager her i heimen. Julaften var vi sammen med mine søsken og foreldre her hjemme.
Det var kjempekoselig!
Barna var fulle av forventninger og gledet seg stort over gavene de fikk!
Det gjorde vi alle sammen, tusen takk for flotte gaver!!

Ellers har det vært juleselskaper med familien på begge sider,
og i går hadde vi et uformelt lag hjemme hos oss...
Det ble av den "fuktige sorten" ;-)...
Dagen i dag har ikke vært av de beste, men vi hadde det utrolig gøy i går, så sånn er det kanskje dagen derpå!?...
Begynner jo å bli "gammel" og det er jo ikke ofte man tar seg en fest, så må vel regne med å bli litt redusert..

I morgen må jeg på jobb igjen. På ettermiddagen skal vi til et vennepar å spise middag, det blir koselig!!

Nyttårsaften er det igjen tid for å dekke langbord her i stua, da kommer gode venner med barn for å feire inngangen til 2010!
Samme gjengen som er sammen hvert år og hvor vi er går på rundgang. Vi lager tapas/koldtbord hvor alle har med seg litt mat hver.
1.januar fyller jeg år og vi pleier å feire med pinnekjøtt her hjemme.  I år "avlyser" vi det siden vi hadde pinnekjøtt på julaften, og siden vi skal ha folk her på nyttårsaften...
Det må ikke bli for mye av det gode heller... :-)
Her er noen bilder fra min jul:


Har denne kransen på ytterdøren min, på 3. året og den er like fin :-)
Liker den veldig godt...




                                                                             






To gutter som er veldig spente på hva julekvelden bringer...



mine gutter og søster sine barn. Alle hjerter gleder seg!! :-)



godt å få hjelp av storebror med å åpne pakker...



Jeg og min kjære... <3



skolegutten har fått laget en snømann, er den ikke fin!?

Fortsatt god jul alle sammen!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar