fredag 18. desember 2009

Karina vs. Tiden....

Skulle egentlig bare ønske at døgnet hadde flere timer... Listene jeg har skrevet har vært til god hjelp sålangt, men de er fortsatt stappfulle av "må gjøre" og det gjenstår myyye å ordne før julaften... Jul blir det jo uansett, men hadde vært gøy å få til i hvert fall halvparten av det man har planlagt! :-)
Da jeg var på shopping her om dagen, fikk jeg med meg en del...


Fikk med meg litt av hvert som dere ser...
flere julegaver og litt "stæsj" :-)


Fikk pakket inn noen gaver også...



Enda har jeg ikke fått bakt noe... Guttene fikk pynte et ferdigkjøpt pepperkakehus i kveld, det var stor stas ;-)
Er jo ikke så farlig med disse kakene, de blir jo ikke spist allikavel... :-)



Før



Under



Etter pynting :-)
Guttene har gjort det helt selv, og er veldig stolte!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar