mandag 7. juni 2010

Summertime!


I helgen har det vært fantastisk her på sørlandet!
Vi har vært ute fra morgen til kveld.
Lørdag var det grilling med gode venner,
og søndag var vi hos mine foreldre på 
grillmat og bading i stamp.
NYDELIG! 

  

Jeg har ikke fått "flyttet ut" på verandaen enda,
for det er litt maling og beising som gjenstår...
Ja,det tar sin tid... :-)
Men når det er i boks, skal jeg få plantet litt 
og gjøre det koselig med litt lys og annet dill...
Skal ta bilder av det når den tid kommer ;-) 

  


NY UKE, NYE MULIGHETER!

HA EN FIN MANDAGSKVELD! 



2 kommentarer:

  1. Så fine bilder:)
    Uff ja, maling og beising tar tid!! Holder fortsatt på med gjerdet her hjemme jeg, blir liksom aaaaldri ferdig... Syns jeg tenker hver kveld:"i morgen, da..." :)
    Ha en flott uke!
    Klem, Randi:)

    SvarSlett
  2. Ser ut som en utrolig fin uteplass dere har. At maling og beising tar tid vet jeg alt om....
    Helgen var jo bare helt fantastisk. Håper vi får mange sånne dager i sommer.
    Klem Hanne Mette

    SvarSlett