søndag 27. juni 2010

Feriemodus...




Selv om jeg skal jobbe en uke til før jeg går i ferie,
har kroppen allerede innstilt seg
i FERIEMODUS...
Vi nyter strandvær
ferskpotet
vannkrig
jordbær
grilling
sol
vin
is



Bildene jeg viser er ikke fra min veranda,
dessverre...
 Men de er fra min beste vennine Silje sin veranda.
Det er bare helt fantastisk å være hos henne!
Da jeg var her på fredag, var det vinklubb
og vi koste oss med deilig mat og vin i solen!





Se det koselige huset i bakgrunnen!
Silje og mannen har gjort
det nydelige lille huset til en perle!

Og bordet vitner om at jentene har hatt en koselig kveld...
Med vin, kjas, snop og kos! :-)
*
Nok en innholdsrik og hærlig helg er (snart) over.
I tillegg til vinklubb fredag,
var jeg og mannen på sommerfest hos gode naboer
i går kveld, det er alltid en suksess!
Mannen er reist på jobb, jeg skal hente lillegutt
som er på stranden med min søte søster.
Senere venter vi skolegutten hjem som har vært
på hytta med verdens beste mommo og besse!

Nå venter kun en jobbuke før vi virkelig kan gå i
FERIEMODUS!!
*

Ha en strålende start på uken alle sammen!

1 kommentar:

  1. Woe, for en flott terrasse, nydelig utsikt:)
    Kan tenke meg dere kosa dere, er så hyggelig med slike venninnekvelder:)

    Ha en fin tirsdag!

    Klem Line

    SvarSlett