torsdag 4. februar 2010

Stua nå...




Fikk byttet rundt på sofaen og litt "småstæsj" i går. Går bare å tripper etter å få pusset opp, men det er ikke noe som vil bli prioritert med det første. (andre ting som er viktigere...) Men, mens jeg venter, hjelper det å forandre litt innimellom.



Jeg er,som dere skjønner, veldig glad i rosa... Og har på ingen måte en typisk "interiørbloggerstil" på interiøret mitt. Møblene mine i oljet eik lurte jeg på å male, men jeg tror jeg lar de forbli som de er. Har bestemt meg for å ikke male gulvene allikavel...
HÆÆÆ??! vil nok de fleste "hvitstil-elskere" si... Og jeg også, men det er så gulvkaldt at løsningen blir nok parkett etter hvert... Og hakkete og fælt er det også... Noe drit og vaske er det også...
(prøver å overbevise meg selv om at parkett er det eneste rette) *smiler*


Bildelisten derimot, den skal få et strøk maling! ;-)


Sofaen skal snart få gå av med pensjon, etter lang og tro tjeneste... ;-)
Drømmer om en stoooor familiesofa, med plass til hele familien!
*
Ser ut til at jeg og mannen får "barnefri" hele helgen, da min søster tar med seg barna på familiehytta. Er jo litt uvant å ha barnefri uten at vi skal noe, vi har riktignok planer på lørdag,men fredagen blir "bonus" ;-)
Får se om vi finner på noe eller om vi sovner på hver vår sofa som vi pleier hver fredagskveld... *smiler*

Har dere planer for helgen??
Uansett hva dere skal, kos dere og nyt øyeblikkene!!


2 kommentarer:

  1. Helt enig; ikke mal gulvet! Synes fargen er nydelig som den er! ALT må jo ikke være hvitt : )

    SvarSlett
  2. Kjempe koselig stue dere har! Synes det er mye koseligere med hjem som har sin egen stil enn et hjem som er hentet ut fra en møbelkatalog. Hvor gjør folk av alle de tingene de er glad i, gaver de har fått osv lurer jeg på av og til.

    Har forresten olja eikemøbler selv og har ingen planer om å bytte dem ut med det første.

    Ha en fin barnefri helg!

    SvarSlett