fredag 19. februar 2010

Fiiin Fredag ♥


Det er igjen fredag, ukene bare raser avgårde...
Jeg begynner å telle ned til ferien jeg og mannen skal ha snart.
Vi reiser til USA i midten av mars...
Det gleder vi oss til!
*
I kveld har jeg og skolegutten koset oss med litt snop og tv.
Mannen er på jobb og lillegutt la seg før vi to andre benket oss i FATBOY`en...
Eldste gutten er veldig glad for litt alenetid med mamma,
og jeg er selvfølgelig også veldig takknemlig for det.
Blir dessverre litt lite av det, men du som vi koser oss når vi først har litt tid alene!
Skolegutten min grubler på alt og ingenting og det kommer spørsmål og refleksjoner som er veldig fascinerende ;-)
Vi kan virkelig ha en god samtale, skolegutten min og jeg.
*
Resten av kvelden skal jeg bare kose meg videre med interiørblader og tv. Kanskje ser jeg en film også...
Det er nydelig med en stille og rolig kveld ♥

Ha en deilig kveld dere også!!



1 kommentar:

  1. Tror det er viktig at de elste også får alene tid med mamma. Her i huset setter ivertfall Storesøster pris på litt alene tid (mor koser seg også).
    Kos deg masse i kveld!
    Kosღ

    SvarSlett