onsdag 2. november 2011

Hemnes og ekstrem makeover...




Endelig har vi fått et ordentlig sofabord.
Siden vi fikk ny sofa for et år siden,
har vi hatt et bittelite lack bord som
sånn "midlertidig" løsning..



Her på gården har midlertidige løsninger
en tendens til å bli permanente...
Bordet hemnes var i utgangspunktet
altfor langt, men flinke mannen fikk ordnet
slik at det ble kappet av til perfekt lengde.




Nå har vi bord, stereobenk og avlastningsbord
i hemnes serien, og det utgjør en
fin helhet, synes jeg.



Jeg er i ferd med å "finne meg selv" sånn
interiørmessig... ;-) Det har vært en lang vei,
men nå føles det som jeg er nær en stil som er "meg"

Se på disse bildene HER!, jeg blir litt uvel
og vet ikke om jeg skal le eller grine...
Det er altså min stue for snart 2 år siden...
DET kaller jeg ekstrem makover!!


1 kommentar:

  1. Hei Karina!
    Stueforandringen var jo veldig bra;)
    Det tar sin tid å finne seg selv!
    Ser kjempetrivelig ut hjemme hos dere!
    Fin blogg du har!
    Er så mye jeg ikke skjønner enda...men det kommer vel litt etterhvert, har jo bare blogget i 3 mnd ;)
    Ha en fin kveld!
    -Mirjam-

    SvarSlett