onsdag 15. desember 2010

winter wonderland...



Her er det fantastisk vintervær om dagene!
Mange minusgrader og sol fra skyfri himmel...

Bildet er tatt ut av verandadøra mi,
siden jeg er innendørs på 3 dagen..
Er blitt rammet av omgangssyke denne gangen,
og nå begynner jeg å bli rimelig lei altså!
Har jo fått "alt" denne høsten...
Har ikke vært så mye syk siden jeg gikk på ungdomsskolen,
men nå var det vel min tur da...
Det går jo over, og forhåpentligvis er basillene ute av hus før julen er her for fullt.

Enda har jeg endel julegaver som må handles og pakkes inn,
og kakeboksene er fremdeles tomme...
Men det er mye å glede seg til!
Rolige dager sammen med familie og venner er noe jeg ser fram til!



Førjulsgave til meg selv...
Denne puten ble med meg hjem i forrige uke, fra princess.
Jeg har fortsatt ikke fått stylet den nye sofaen med gøye puter,
men puten fra ferm living, som loddes ut HER, står høyt på ønskelisten!

HA EN FRISK OG FIN ONSDAG!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar