onsdag 17. november 2010

System i rotet?



Er ikke typen som sortere bøkene etter farge eller kategori,
men jeg synes allikevel at det ble litt mer system
nå, når jeg fikk denne hyllen til kokebøkene mine.


Hylla er en billig enkel sak fra ikea. 
Siden det er brannmur kan jeg ikke ha en stor massiv hylle
som fyller hele veggen. I tillegg har jeg kjøkkenøya
som tar litt plass, så den måtte ikke ruve for mye.


Ingen tvil om hvem som regjerer på dette kjøkkenet... 
 ;-)



Så lurer du vel på hvorfor JEG har laget 3 innlegg på under en uke?
Joda, skrotten er infisert med virus...igjen...
Feber, hodepine og bihulebetennelse herjer...
Så jeg er sofasliter om dagen, 
og har ikke energi til så mye annet enn å sittte med pc`n i fanget.. 

NYT ONSDAGEN!! 


  

2 kommentarer:

  1. Mye kjekt på Ikea!!!
    God bedring!!!!
    Klem Annette

    SvarSlett
  2. Takk for koselig kommentar fra deg hos meg :)
    God bedring! :)

    SvarSlett