mandag 23. august 2010

Jaktsesong og tapetjungel...

Mannens store lidenskap og hobby er jakt.
Fra nå av og fram til jul dyrker han sin hobby...
Heldigvis kommer han stadig hjem med "gevinst".
Dette bildet er fra i fjor dan han "tok hjem" en elg med 13 tagger.
En veldig stolt jeger!

De tretten taggene skal jeg faktisk ha over senga...
Vi skal pusse opp et rom som skal bli vårt soverom,
og jeg har planer om å ha litt elementer fra naturen...
kan bli stilig tror jeg!


kanskje blir det foto-tapet...?
Vet ikke helt hvilken tapet jeg skal ha.
Det er jo en jungel...


(bildet er googlet)

Dette var kult synes jeg, men må nok ha det litt mer feminint og "mykt".
Har sett en veldig fin tapet et sted,men vet ikke hvor eller hvilken designer.
Godt ting tar tid her i huset,
 så jeg har god tid til å finne den rette tapeten!
Om du har tips til stilig tapet-design,
let me know!

:-)

Ha en fin tirsdag!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar